dinsdag 25 november 2014

Ik zie ze vliegen ...

Vandaag start er bij Cards & Scrap
een nieuwe uitdaging en het is een hele leuke ! 
"Ik zie ze vliegen"
bv. vliegende dieren, vliegtuig/helicopter
als het maar kan VLIEGEN 

Dit is mijn kaart geworden:


Het wolkjes papier is nog een restje van 
een papierblokje van My Minds Eye.
De wolkjes zijn een stans van Magnolia
en de vlieger is een stempel dat ik eens van het 
boekenfestijn (BE) heb meegebracht.
Vond het zo schattig en aan een leuke prijs.
De tekst stempel is van Clearly Besotted.

De sponsor deze week is 

Je kan een hele leuke prijs winnen dus ...
snel aan de knutsel :-)

Vele creatieve groetjes,
Peggy xxx

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Leuke kaart, Peggy!

Anneke. zei

Prachtige kaart, Peggy ! Vooral het wolkjes papier vind ik leuk. Alles past zo mooi bij elkaar.
Groetjes Anneke

Bernadet zei

Prachtige kaart Peggy!