woensdag 16 november 2011

Een kerstkaartje ...



Hier in Belgiƫ is het vandaag bibber koud.
Dit kerstkaartje "Tilda met schaatsen" past hier wel.
Het papier is van Maja design, de stempel heb ik bewerkt
door middel van paper piecing.
Ze heeft aan haar schaatslaarsjse een bontkraagje van vilt
en ook haar handwarmer is van vilt.

Momenteel loopt er op de just magnolia blog
een challenge : Black/grey Red & white.
Met dit kaartje doe ik graag mee aan deze challenge.

Ook op de scrap cards challenge blog is er een
leuke challenge. Je kiest drie onderwerpen en
gebruikt die op je kaart.
Ik heb gekozen voor:
Strass, Lint en metalen embellishment.


5 opmerkingen:

SCRAP TALK zei

Hoy Peggy,
Kan het nog mooier maatje? Je blijft mij verbazen! Ik vind deze prachtig! I love it!
Dikke knuffel!
xxx
C.arine.

Karin zei

Wat een ontzettend leuk kaartje, ik vind haar jurkje zo lief!

Marijke zei

Nou hier en Nederland is het ook bibberkoud. Prachtige kaartje en vind het papier-piercing erg mooi toegepast!
Groetjes, marijke en chantal

Frosien zei

In Friesland is het ook bibberkoud, leuke kaart hoor, dit past wel in Friesland. Groetjes Frosien

Chantal zei

Wat gaaf zo met die gepaperpiercte jurk en schaatsjes. En dat je dat ook met vilt gedaan hebt vind ik helemaal super!

Groetjes,
Chantal